My Experiences For You

My Experiences For You

امام صادق علیه‌‏السّلام: هرچیزى‏ زکاتى دارد و زکات دانش، آموختن آن است به اهلش.
My Experiences For You

My Experiences For You

امام صادق علیه‌‏السّلام: هرچیزى‏ زکاتى دارد و زکات دانش، آموختن آن است به اهلش.

رشد کاپیتولاسیون در مقیاسی جهانی

کشورهای کشته‌داده بر پایه تعداد قربانی درفاجعه Mina2015


اگر شما هم مثل بنده روحیه و طبع نوع دوستی قوی و غیرتمندی دارید، لطفا از ادامه‌ی مطالب صرف نظر کنید که واقعا حقایق پیرامونی ناراحت کننده و تلخی را نشان می‌دهد که جز انزجار، ناراحتی و نفرت کار زیادی در مقابله با آن نمی‌توان کرد. 

 اگر در مقطعی از زمان شاهد توافق‌های ننگین و ضد انسانی مانند کاپیتولاسیون  از سوی سلطه‌جویان و مستکبران با کارنامه‌های سیاهشان در طول تاریخ بشری همچون برده‌داری، استعمار و... بودیم اما امروز فکر میکنم مصداق این توافقات نانوشته کشتار انسانهای بی گناه و غیر نظامی (بنوعی نسل کشی‌ها) در سطح وسیعی است که هر روز دارد اتفاق می‌افتد و بعضا سر سفره‌هایمان در آسایش می‌نشینیم و از طریق رسانه ها (امروزه کم هم نیستند) نظاره‌گر هستیم و حق اعتراضی هم در آن نیست؛ چون مردم غیر از آن‌ها زامبی بشمار می‌آیند (آنگونه که در فیلم‌هایشان نشان می‌دهند). آنوقت مدعیان حقوق بشر نگران نقض حقوق همجنسبازان، حجاب گذاشتن دختران در مدارس، محاکمه انسانی که جرمش فقط مسلمان بودن است، کم شدن محبت به سگ‌ها و رعایت حقوق حیوانات و... هستند.


در بخشی کوتاه از یک مستند که در 3 مرداد 94 از شبکه مستند سیما پخش شده بود، اقدامات ضد بشری و انسانی دولت آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها نه تنها از زبان رسانه بلکه از زبان دانشمندان نیز بازگو می‌شود.


مستند مذکور ظاهرا حذف شده است. اما این لینک شبیه آن مستند را بازگو می‌کند:


مرگ بر آمریکا (دولت)، اسرائیل و حامیان آنها حداقل شعاری است که هر فرد آزاده ای بر روی این کره‌ی خاکی باید فریاد بزند. 

آمریکا، ضد تروریست یا حامی تروریست؟! 

آمریکا، حامی مردمی یا حامی سرمایه داری؟! 

آمریکا، مدعی حقوق بشر یا ناقض حقوق بشر؟! 

آمریکا و وعده های واقعی یا وعده های پوچ و واهی؟! 

آمریکا، حافظ صلح، ثبات و امنیت یا حافظ ظلم، ناامنی و تسلیحات اتمی؟! 

آمریکا یا خود شیطان رجیم؟!


در پاسخ افرادی که به مادی‌گرایی و سکولاریته معتقدند؛ باید گفت این فکر و طریقت پیش از این امتحانات خود را پس داده و اگر نتایج مثبتی داشت، امروز وضعیت مردم دنیا باید در جهت صحیحی تغییر می‌کرد. مشکل امروز انسان تنها ناشی از کمبود غذا، امکانات، رشد ابزارآلات ارتباطی، توسعه‌ی علمی و... نیست. معتقدم مدیریت و سیاست صحیح در سطح بین‌المللی و جهانی مشکل جدی و حل نشدنی دارد.

امروز در من و شما نیازهای جدیدی بوجود می‌آورند و سرگرممان می‌کنند، شبکه‌های اجتماعی، اینترنت، گوشی‌های جدید، تلویزیون‌های HD فول HD ال-سی-دی، خمیده و 3بعدی، مد، فشن و لباس‌های بدن‌نما، فیلم‌ها و سریال‌های روز (بتمن، اسپایدرمن، آیرونمن، آنتمن، سریال‌های خانمان‌سوز ترکیه‌ای و...)، بازی‌ها و کنسول‌های بازی، چی بخورم، چی بپوشم، چی بخرم؟! ته‌ش کجاست؟!...

ای کاش فقط زودتر ظهور کند، ای کاش فقط ای کاش...


درپناه خداوند صابر (چقدر صبرت زیاده خدا) پیروز و سربلند باشید.


نظرات 1 + ارسال نظر
k پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 23:48

اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد