My Experiences For You

My Experiences For You

امام صادق علیه‌‏السّلام: هرچیزى‏ زکاتى دارد و زکات دانش، آموختن آن است به اهلش.
My Experiences For You

My Experiences For You

امام صادق علیه‌‏السّلام: هرچیزى‏ زکاتى دارد و زکات دانش، آموختن آن است به اهلش.

جواب ملتو بدید لطفا


معما چون حل شود آسان شود! آن روزها در تاریخ ما ثبت شد، خیلی مسائل با گذشت زمان مانند تکه های پازل تصویر روشنی ارائه داد که در مستند "بازی" به تصویر کشیده شده است.
دیدن این مستند برای هر اهل فکر که واکسن "ضد بازی دادن" میخواهد لازم است. 

برداشتی که می‌توانم از این مستند ارائه کنم این است که همیشه آمریکا، ما و دیگران را در طول تاریخ و در هر نقطه‌ای از دنیا بازی داده و میدهد و ممارست در وابستگی، عقب ماندگی سایرین و معرفی خود بعنوان ابر قدرت مغرور دارد.

اگر در مقابل تورم و اختلافات داخلی که او برای ما درست کرده بود؛ صبورانه و مقتدرانه بر سر مواضعمان بعنوان حامی می‌ایستادیم و صبر می‌کردیم، اوضاع به نفع ما تغییر میکرد (ان مع العسر یسرا).



لینک مشاهده و دانلود مستند: آپارات، تی-وی مستضعفین.


یادش بخیر زمانی که فعالیتهای رو به جلو در زمینه اتمی داشتیم که الان با سیمان مدفونش کردن. برای دانشمندان هسته ای باید چقدر دردناک و سخت بوده باشد و برای ما مردم گریه آور که با هر روشی مانند ویروس اکستاکس نت و ترور دانشمندانمان سنگ اندازی کردن که البته موفق شدن اما بخاطر دیپلماسی ملتمسانه که امید و وعده به بهبود اوضاع داده شد که توهم و ساده لوحی بیش نبود :(


بد نیست امروز هم یادی کنیم از "سِلفی حقارت" تا "حقارت سَلَفی" های ملعونی که مدافع حرم، بچه شیر ما "محسن حججی" را در میدان نبرد حق و باطل وحشیانه و کینه توزانه به شهادت رساندند و برخی نمایندگان مجلس خود باخته‌ای که با دشمن قسم خورده‌ی ملت عکس یادگاری گرفتند.


باید تا ظهور برحق امام زمان بیدار باشیم. آرای ما سرنوشت مان را رقم میزند. دقت کنیم تا یه عده نماینده نما برای من و شما تصمیم نگیرند.


التماس کمی تامل...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد