My Experiences For You

My Experiences For You

امام صادق علیه‌‏السّلام: هرچیزى‏ زکاتى دارد و زکات دانش، آموختن آن است به اهلش.
My Experiences For You

My Experiences For You

امام صادق علیه‌‏السّلام: هرچیزى‏ زکاتى دارد و زکات دانش، آموختن آن است به اهلش.

دریافت محتوای مطالب کارگاه رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید


چندی پیش خبر از برگزاری دومین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه بود که این رویداد توسط شرکت نمایشگاهی "آریا راد شریف" بعنوان یکی از برنامه‌های جشنواره‌های سالیانه وابسته به دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. در همین راستا کارگاه آموزش برنامه نویسی اندروید باحضور استاد مجرب "مهندس زینالی" در مشهد با مشارکت و حمایت بسیار خوب شرکت "موج تلفن همراه" با راه اندازی کارگاه‌های "همراه آموز" از روز چهارشنبه 14 مرداد 94 به مدت سه روز برگزار گردید.  

 حضور در این کارگاه بسیار مفید و جذاب  حقیقتا باعث افتخار بود چراکه از بین علاقمندان شرکت در این رویداد بالغ بر 2300 نفرتنها تعداد بسیار معدودی گزینش و  پذیرش شدند. این گزینش به فرمایش جناب مهندس طهرانچی، در زمان محدود 48 ساعته و با معیارهایی از قبیل تسلط بر مباحث تکنیکال توسعه نرم‌افزار، آشنایی با کدنویسی تلفن همراه، شاغل بودن، رزومه و فعالتهای دیگری افراد، انجام شده بود.

جا دارد که در اینجا به سهم خودم صمیمانه از شرکت موج تلفن همراه و کادر برگزاری ایشان و همچنین اساتید محترمی که بسیار باحوصله و حاذق بودند کمال تشکر را داشته باشم.

مرکز ویدئو کنفرانس اداره آموزش شرکت مخابرات مشهد واقع در بلوار فرهنگ محل برگزاری این رویداد مهم تعیین شده بود.

با استقبال فراوانی که از سوی متقاضیان صورت گرفته بود و اعلام آمادگی برگزارکنندگان این رویداد، گویا این کارگاه مقدماتی مجددا نیز تکرار شود. همچنین کارگاه‌های پیشرفته در همین راستا و در حوزه‌ی تلفن همراه و بویژه اندروید در برنامه‌های آتی این شرکت ذکر شده بود.

مخاطبین علاقمند به دریافت مستندات  آموزشی  استاد زینالی از همین پُست، در قالب ویدئو، PDF، نرم‌افزار و نمونه کدها در طول این دو روز برگزاری  لطفا کامنت بگذارند که کدام بخشها مورد نیاز است تا به تدریج قرار داده شوند. چراکه حجم این مستندات برای آپلود به صورت یکجا زیاد خواهد بود. در ضمن برای انتشار این مطالب از شخص استاد، کسب اجازه شده است.

مختصات محتوایی مطالب:


Published YearPDF NamePublished byPagesSize of File
2009Sun Certified Programmer for Java® Platform, SE6Wiley - Richard F. Raposa5833 MB
2012Oracle® Database Performance Tuning GuideOracle - Immanuel Chan & Lance Ashdown5586 MB
2012Pro Android 4Apress - Satya Komatineni & Dave MacLean100828 MB
201350 Android HacksManning - Carlos Sessa FOREWORD BY Jake Wharton21810 MB
2014Beginning NFCO'REILLY® - Tom Igoe, Don Coleman & Brian Jepson24524 MB
-Bluetooth on Androidwww.niktechs.wordpress.com - Lohit Jain595 KB


Sample Codes ContentSize of Compressed File
AndroidDynamicView, AndroidFramLayout, AndroidIntent, AndroidIntentString, AndroidMediaPlayer, AndroidMediPlayer, AndroidMenu, AndroidMenuButton, AndroidMovieSplash, AndroidRefreshActivity, AndroidRelativeLayout, AndroidResource, AndroidSetImageForImageView, AndroidStylesThemes, AndroidTheme, AndroidToast, AndroidVideoView, AndroidWebView50 MB
AndroidAnimation, AndroidAutoComplete, AndroidBroadcastReceivers, AndroidChangeLanguageProgramatically, AndroidCustomizeListView, AndroidDifferentLayouts, AndroidDownloadApkAndInstall, AndroidFile, AndroidListView, AndroidNotifications, AndroidShapeExample, AndroidSharedPreferences, AndroidSQLiteContentValues, AndroidTelephonyAPIFullSample, AndroidWidget, DB, LayoutInflater, pageView7 MB


SoftwareSize of File
android-studio-ide-141.2178183-windows307 MB
android-sdk179 MB
IntelliJIDEA14284 MB
JDK8_32160 MB
JDK8_64186 MB


VideoSize of Video
Session 01287 MB
Session 02331 MB
Session 03263 MB
Session 04368 MB
Session 05391 MB
Session 06464 MB
Session 07436 MB
Session 08488 MB


با آرزوی موفقیت و سربلندی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد