My Experiences For You

My Experiences For You

امام صادق علیه‌‏السّلام: هرچیزى‏ زکاتى دارد و زکات دانش، آموختن آن است به اهلش.
My Experiences For You

My Experiences For You

امام صادق علیه‌‏السّلام: هرچیزى‏ زکاتى دارد و زکات دانش، آموختن آن است به اهلش.

راه حل ویترین تعاملی با استفاده از وبکم یا دوربین گوشی


هشت ماه پیش کلیپی دیدم مربوط به یک فروشگاه مُد و لباس در پاریس سال 2011 که عابرین در مکانی مشخص و با حرکت دادن دست به طرفین در مقابل دوربین ویترین می‌توانستند تصاویر تبلیغاتی فروشگاه رو عوض کنند. این ایده در تبلیغات فوق‌العاده جذاب هست؛ چراکه شخص میتونه با ویترین فروشگاه تعامل برقرار کنه! و تبلیغات رو از یک حالت خشک و یکنواخت دربیاره. 
از آنجا که بنده علاقمند پردازش تصویر هستم و کمی هم در این زمینه‌ها فعالیت داشتم؛ تصمیم گرفتم در این مورد تحقیق کنم و برنامه‌ای با این ایده بنویسم. نتیجه‌ی شش ماه تلاش در این مورد رو می‌تونید در ادامه مطلب ملاحظه کرده و این برنامه رو بصورت رایگان دانلود کنید. 
برنامه‌ای که نوشتم به نوعی تقلیدی از عملکرد کلیپ زیر هست:


کلیپی هم از اجرای برنامه‌ی خودم رو در اینجا قرار دادم:


این برنامه‌ی ویندوزی نیاز به نصب ندارد. همچنین بسیار سبک و ساده بوده و منابع سیستم را خیلی مشغول نمی‌کند. این برنامه می‌تواند برای هرنوع ویترین فروشگاهی مثل پوشاک، خدمات صوتی و تصویری، لوازم خونگی و... کاربردی باشد.
برای خارج کردن از حالت فشرده به 6مگابایت فضا نیاز داشته و برای اجرای برنامه به Microsoft .NET Framework 4.5 نیاز دارد. لینک دانلود:

هرگونه همکاری و فعالیتی در این زمینه قابل امتنان و استقبال خواهد بود. درضمن کارهای مشابه با چنین ایده‌ای رو می‌تونید در چند کلیپ زیر ملاحظه کنید:





شاد و پاینده باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد