My Experiences For You

My Experiences For You

امام صادق علیه‌‏السّلام: هرچیزى‏ زکاتى دارد و زکات دانش، آموختن آن است به اهلش.
My Experiences For You

My Experiences For You

امام صادق علیه‌‏السّلام: هرچیزى‏ زکاتى دارد و زکات دانش، آموختن آن است به اهلش.

یک تقویم رومیزی زیبا، فوق سبک و هوشمند ویندوزی


حدود سال 89 بود که به این فکر افتادم یک تقویم جمع و جور، سبک و ساده که همیشه جلوی چشم روی صفحه مانیتور باشه درست کنم، همین نیاز ساده باعث شد تا گجت یا ابزاری بنام MyAssistant متولد بشه و تاحالا خیلی ازش استفاده کردم.

حالا باگذشت 4 سال از عمرش تصمیم گرفتم با همون چارچوب، نسل اونو ارتقا بدم تا برای ویندوزهای جدید کنونی (ویندوز 8.1 و 10) هم مناسب‌سازی بشه.

لینک تصاویر و دانلود برنامه و همچنین سورس کد MyAssistant رو در ادامه قرار دادم. به شما دوست عزیز هم پیشنهاد میکنم امتحانش کنید و امیدوارم مفید باشه. لطفا برای بهبود، ارتقا و اشکال زدایی برنامه، نظرات ارزشمندتون رو منتقل کنید. 

 


  • راهنمای اجرا: فایل دریافتی را از حالت فشرده شده خارج و برنامه MyAssistant.exe را اجرا نمائید. برای اجرای بار اول ممکن است لحظاتی طول بکشد. سپس، ماوس را به گوشه‌ی بالا سمت راست میزکار ویندوز نزدیک کنید و برای تنظیمات روی آیکون برنامه در سینی وظیفه‌های ویندوز راست کلیک نمائید.
  • مشکل اجرا: اگر برنامه اجرا نشد، برنامه‌ی مایکروسافت دات‌نت فریم‌ورک (ویرایش 4.5 به بالا) را نصب داشته باشید. بنده روی سیستم خودم (ویندوز 8.1 و 10) برنامه رو به طرق مختلف تست کردم و مشکل خاصی نداشته اما ممکنه به هر دلیلی روی سیستم شما اجرا نشه که لطفا ارجاع بدید تا رفع نقص بشه.
  • راهنمای سورس کد: همونطور که اشاره کردم از ویندوز 8.1 و 10 برای محیط اجرایی، ویژوال استدیو 14، تکنولوژی WPF، زبان C# و فتوشاپ استفاده کردم. ویرایش و تبدیل نسخه‌ی اصلی از Win Form به WPF Window حدود 4 شبانه روز طول کشید. مزیت اصلی این تکنولوژی بهره‌گیری از معماری DirectX ویندوز برای سبک‌سازی نمایش برنامه‌هاست.

موفق و پاینده باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد